Gyakran Ismételt Kérdések Szakemberek számára

Hogyan kerülhetek fel az oldalra?
Az Ajánlott szerelői rendszerben jelenleg az ELMŰ ajánlott szerelői, MVM Émász ajánlott szerelői, valamint a Magyar Elektrotechnikai Egyesület által szervezett képzésen felülvizsgálói jogosultságot szerzettek találhatók meg. Bővebb információt az "Általános információk szakemberek számára" oldal Rendszerbe kerülés pontjánál talál.

Honnan tudom meg a felhasználónevem?
A szakember profiljához tartozó felhasználónevét központilag generáljuk, amelyet emailben küldünk el Önnek. Amennyiben ezt nem tudja, kérjük keresse kollégánkat:
Schwarcz Barbara

Nem tudom a jelszavam, mit tegyek?
A „Belépés” menüpontnál található „Elfelejtett jelszó” funkció segítségével újragenerálhatja jelszavát. Ehhez a felhasználónevére és a hozzá tartozó email címére lesz szüksége.

Szükséges-e regisztrálnom az oldalra?
Nem szükséges, mivel Önnek központilag generáltunk hozzáférést (felhasználónevet és jelszót), amelyet emailben küldünk el.

Milyen képet tölthetek fel igazolványképnek?
Igazolványképnek elsődlegesen olyan képet várunk, ahol jól felismerhető, lehetőleg egyedül szerepel rajta. A logókat, valamint az egyéb (pl: autó, szerszám) képeket nem áll módunkban elfogadni.

Hogyan kérhetnek tőlem ajánlatot?
A felhasználók a honlapon keresztül tudnak ajánlatot kérni Öntől. Amikor megtekintik a profilját, akkor egy űrlap kitöltésével, a rendszeren keresztül vehetik fel Önnel a kapcsolatot.

Ajánlatot kértek tőlem. Mi a teendő?
Az ajánlatkérés tényéről a rendszer automatikusan email értesítést küld Önnek, amiben szerepel az ajánlatkérő neve, az ajánlatkérés tárgya és maga az ajánlatkérés. Ezen felül szerepel a levélben egy link, amely segítségével válaszolni tud a megkeresésre.
Fontos, hogy az ajánlatkérésre legkésőbb 1 héten belül reagáljon! Ellenkező esetben a rendszer automatikusan „A munka nem valósult meg” státuszban zárja azt!

Megkaptam az értesítőt az ajánlatkérésről. Hogyan vegyem fel a kapcsolatot az ajánlatkérővel?
Az értesítő email tartalmazza a kapcsolatfelvételhez szükséges linket. Arra kattintva az adott ajánlatkérés kezeléséhez irányítja a rendszer (bejelentkezés szükséges!), ahol megírhatja válaszát. Fontos, hogy az értesítő email egy automatikus rendszerüzenet, arra NE válaszoljon! Az ajánlatkérőnek kizárólag a kapott linken keresztül írhat.
Előfordulhat, hogy az ajánlatkérő megadja a telefonszámát, így nem a rendszeren keresztül történik a kommunikáció. Fontos, hogy ilyenkor is kattintson a rendszer által küldött linkre, és állítsa be az ajánlatkérés státuszát „A munka folyamatban van”-ra (adott esetben zárja le). Ellenkező esetben „Ajánlatkérés” státuszban marad, amit a rendszer úgy érzékel, hogy nem történ meg a kapcsolatfelvétel, ezért 5 nap elteltével figyelmeztető levelet küld, 1 hét elteltével pedig „A munka nem valósult meg” státuszban zárja az ajánlatkérést!

Megkaptam az értesítőt az ajánlatkérésről, a linkre kattintva viszont nem látom az ajánlatkérést („Nem jogosult a tartalom megtekintésére” üzenetet kapom).
Ennek az az oka, hogy rossz felhasználónévvel jelentkezik be. A szakember profiljához tartozó felhasználónevét központilag generáljuk, amelyet emailben küldünk el Önnek. Amennyiben Ön regisztrált a honlapon és azzal a felhasználónévvel jelentkezett be, akkor nem fogja látni az ajánlatkérést. Fontos, hogy kizárólag a központilag generált felhasználónevet használja!

Kitöröltem a kapott emailt. Hogyan érhetem el az ajánlatkérést?
A rendszerbe bejelentkezve a jobb felső sarokban megjelenik a neve, ami alatt elérhetővé válik az „Ajánlataim” menüpont. Itt kezelheti az összes ajánlatkérését.

Megtörtént a kapcsolatfelvétel. Mi a következő lépés?
Amennyiben az egyeztetés alapján sikerült / nem sikerült megegyezni az ajánlatkérővel, úgy le kell zárni az ajánlatkérést.  Ezt úgy teheti meg, ha az adott ajánlatkérés státuszát beállítja a megfelelőre: „A munka sikeresen lezárult” / „A munka nem valósult meg”.
Fontos, hogy valós státuszban zárja az ajánlatkérést! Ha a munka sikeresen megvalósult, úgy az ajánlatkérőnek lehetősége van értékelni az Ön munkáját.
Amennyiben „A munka nem valósult meg” státuszt állít be, úgy lehetősége van megadni a sikertelenség okát.
Fontos, hogy az ajánlatkérés beérkezését követően 4 hét áll rendelkezésére, hogy lezárja a rendszerben! Amennyiben ez nem történik meg, úgy a rendszer automatikusan „A munka nem valósult meg” státuszban zárja azt!
Előfordulhat, hogy az ajánlatkérő megadja a telefonszámát, így nem a rendszeren keresztül történik a kommunikáció. Fontos, hogy ilyenkor is kattintson a rendszer által küldött linkre, és állítsa be az ajánlatkérés státuszát a megfelelőre:

  • Folyamatban...
  • A munka sikeresen lezárult
  • A munka nem valósult meg

Nem sűrűn nézem az email fiókomat, így nem veszem észre, ha ajánlatkérés érkezik.
Erre az esetre ajánljuk Önnek SMS szolgáltatásunkat. Ennek lényege, hogy ha ajánlatkérés érkezik, akkor annak tényéről SMS értesítőt küldünk az Ön által megadott mobil számra. Természetesen nem küldjük el a teljes ajánlatkérést, csupán egy értesítőt. A teljes ajánlatkérés továbbra is emailben jut el Önhöz. Egy SMS díja: 20 Ft + ÁFA

Hogyan igényelhetem az SMS szolgáltatás?
A belépést követően az „Adatok módosítása” pont segítségével szerkesztheti adatlapját. Itt van egy beállítás (jelölő négyzet), ahol bejelölheti, ha igényt tart szolgáltatásunkra.

Mennyi a rendszerhasználat díja?
A rendszer éves használati díja 5000 Ft+ÁFA, amelyet minden év január – február hónapban számlázunk Önnek. (Bevezetési kedvezmény: 2017-ben az ÁFA összegét elengedjük!)
Amennyiben igényelte SMS szolgáltatásunkat, akkor annak díja plusz költségként felmerül. Ezt negyedévente, a kiküldött SMS-ek függvényében számlázzuk Önnek. Egy SMS díja: 20 Ft + ÁFA



Miért jött létre az aramkapocs.hu?

A Magyar Elektrotechnikai Egyesület a magyar villamosipar legnagyobb független szakmai szervezeteként szerepet vállal a megbízható villamosenergia-ellátás és felhasználás színvonalának és hatékonyságának emelésében. „Biztonságos villanyszerelés” projektünk célja, hogy elsősorban élet- és vagyonvédelmi szempontból tudatosítsa a lakosság számára a biztonságos villanyszerelés fontosságát, és támogatni kívánja azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyek a minőségi villanyszerelést szolgálják.

Az aramkapocs.hu weboldalunk annak szellemében jött létre, hogy egy közös platformot biztosítson a lakossági felhasználók, a közös képviselők és a minőségi munkát végző megbízható szakemberek számára.

Szakemberként hogyan kerülhetek be a rendszerbe?

Minősített Szerelő / MVM Émász ajánlott szerelő

Első körben a MEE VET által nyilvántartott Regisztrált villanyszerelők tehetnek ismeretfelújító vizsgát a E.ON és MVM Émász által évente meghirdetett pályázat útján.

További ajánlott szakemberek a MEE ajánlásával

A felületen olyan felülvizsgálók és egyéb szakterületen tevékenykedő szakemberek is szerepelnek, akik már bizonyították tudásukat a Magyar Elektrotechnikai Egyesület felé. 

 

Magyar Elektrotechnikai Egyesület

mee@mee.hu

http://www.mee.hu